Zasady zakupów

Informacje ogólne

1. Zamówienie na zakup nowych urządzeń i wyposażenia dodatkowego należy składać w formie pisemnej (e-mail, poczta).

2. W zamówieniu należy podać:

  • dane Zamawiającego: pełna nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu,
  • typ oraz ilość zamawianych urządzeń,
  • sposób wysyłki (jeżeli nie zostanie podany inny sposób wysyłki, to zamówienie zostanie wysłane kurierem DHL).

Płatność

1. Dla nowych Klientów – przedpłata.

2. Dla stałych Klientów – przelew 14 dni, na podstawie faktury VAT.

3. Gotówka, za pobraniem – na życzenie Klienta.

Termin realizacji

1. Termin realizacji zamówienia wynosi najczęściej do 10 dni roboczych. W przypadku przyrządów lub systemów dostosowywanych do specjalnych wymagań Klienta jest on każdorazowo ustalany indywidualnie.

2. Termin realizacji może się wydłużyć, jeżeli zamawiany przyrząd musi być wzorcowany w laboratorium akredytowanym. W takim przypadku obowiązują indywidualne ustalenia, zależne od zakresu wzorcowania i laboratorium wykonującego usługę.

3. Termin realizacji jest liczony od dnia złożenia zamówienia, w przypadku odroczonej płatności lub wpływu należności na konto, w przypadku przedpłaty.